--

Hade inget speciellt för mig, så jag tog mig tiden att läsa igenom gamla blogg inlägg.
Blogginlägg som jag egentligen har raderat, men som på något roligt vänster ändå går att läsa fortfarande.
Och jag hann inte ens läsa tre inlägg innan jag brast - varför tillät jag allting?

Therese Hamberg. När jag läste om allting, och sedan läste dina kommentarer på det jag skrivit, insåg jag verkligen hur ofta du försökt hjälpa mig. Jag är ledsen för att jag blundade åt din hjälp, och inte tog åt mig lika mycket som jag borde ha gjort av det du skrivit. Du har varit en sann vän igenom allt, och jag är glad över att du fanns där för mig när såren blödde. Jag hoppas du vet att jag älskar dig. Det har jag alltid gjort.
Jag hoppas att du kommer finnas där, för alltid. För jag kommer alltid finnas här för dig.

En sak till, Milla är bara min sötnos.

Kommentarer
Postat av: Milla

Du är underbar Mia! Älskar dig!

2007-04-18 @ 22:03:07
URL: http://millizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0