:)

Det var verkligen länge sedan jag bloggade på riktigt nu,
men bestämnde mig för att ge det en ny chans idag.


Det har hänt så otroligt mycket i mitt liv den sista tiden. Sorgligt nog har dessutom allting kommit för nära inpå varandra, så att jag inte riktigt hunnit fokusera mig på något utav det. Men nej, jag ångrar ingenting. Absolut ingenting. Och jag menar, allting har ju faktiskt löst sig och slutat riktigt bra, så vad har jag egentligen att klaga på?

Jag har fått den läskigaste, mest pirriga, konstiga känslan i min kropp idag. Allting kommer att bli bra, ja.. allting kommer bli alldeles perfekt. Den här gången är jag spik säker.
För vet ni vad jag har kommit fram till? Jo, att ensam klarar jag allt!
Dessutom har jag kommit fram till att jag klarar mig utan dina tomma kommentarer, dina avlägsna svar och osäkra frågeställningar helt utan mening. Ja, jag är värd så mycket bättre än dig och därför lämnar jag dig här.

M, vet du om att du gör mig väldigt glad? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0