Another day in paradise.

.. Nu har jag faktiskt verkligen rätten att vara arg, fy farao säger jag bara!
Orkar inte berätta varför just nu. Någonstans där inom mig, kokar det allt för intensivt.

Mötte upp Terese på min lunch idag, och for hem till mig för att steka på lite köttbullar. Sedan satt vi och pratade strunt, och hade det allmänt mysigt innan det var dags för mig att dra mig tillbaka till skolan, och hon till sin lilla Jesper. Jag fick dock panik på min sista lektion. MatteB är inte min grej.

Nu var det egentligen tänkt att jag skulle vara i väsby med "bandet". Men jag hade ingen ork i kroppen alls för det, så jag skippade det. Förlåt mig, fellows.

Imorgon ska jag i alla fall åka och kolla efter någon snygg höstjacka, även det med Terese.. Haha.. You make my day, hunney. Ordagrant. Funderar på en skinjacka, men vi får helt enkelt se vad som åker med hem igen. Och förresten, på tal om det.. Igår, så vart jag av med min köpa-över-internet-oskuld. Och jag känner mig riktigt stolt, ska ni veta. En rosa klänning, och en vit topp vart beställt, och kommer senst om 3 dagar. Härligt.

Aja, dags att äta middag...
See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0