Avmaskning

Idag vart jag tvungen att börja avmaska mina älskade kattungar, inför deras vaccination.
Och jag må erkänna att det inte uppskattades av mina älsklingar.
Dem både jamade, och försökte springa ifrån, men tillslut fick dem i sig det dem skulle ha i alla fall.

Det värsta är att jag måste upprepa samma sak, både imorgon och övermorgon också.
Mina älsklingar kommer inte tycka om mig, stackarna!

Hur som helst, fick bägge två, efter avmaskningen en varsin överraskning så dem vart glada igen.
Sen gick dem som vanligt efter matte (mig) och däckade bredvid mitt tangentbord, precis som alltid.

Sötnosar är vad dem är..

   

Kommentarer
Postat av: denise

hahahaha :D

2007-08-02 @ 15:22:14
Postat av: mikaela

aaw, så söta!

2007-08-02 @ 23:37:18
URL: http://miiny.blogg.se
Postat av: Matilda

Guud vad söta kattungar du ahr! Du akn skratta dig lycklig! Så otroligt söta!

2007-08-25 @ 12:44:29
URL: http://trollbebis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0