Hell yes, darling!

Update: Japp, nu, enligt min käre mor har jag min "orginalfärg" i håret. Enligt mig stämmer det dock inte, eftersom jag med min egen uppfattning skulle kalla färgen, näst intill har-brun. Men det ser helt okej ut, och jag är någorlunda nöjd. Om det inte blir någon stark utväxt, så vem vet.. Kanske låter jag håret vara så här för väldigt länge nu?

Åkte som sagt hem till A under dagen. Vi kollade på 300, och 2 avsnitt av American dad. Och jag måste bara medge att jag gillade 300. Den var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Fast kanske gjorde sällskapet filmen lite bättre än vad den skulle ha varit annars? Hursomhelst, var det trevligt att träffa dig igen A.

Fick se bilder på mina kisseungar, från när dem var riktiga små tussar. Och det är sjukt hur stora dem har blivit, utan man har tänkt på det:


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0