If I could be where you are

Igår åkte jag in till stan för att träffa max en stund och bara ta det lungt. Väl inne i stan kom jag på den smarta idéen att åka hem till Annie efteråt, eftersom jag inte sett henne på länge. Till en början tog vi det bara lungt, men ett tag efter middagstid kom vi på att vi kunde gå ner mot Stuvtsa pizzeria. (Ett ställe som jag och Annie alltid äter på när vi är hos henne). Och det är alltid lika mysigt, ska ni veta!

Efter det åkte vi hem till Annie, jag, hon och Therese. Vi gjorde inte så mycket mer än att prata strunt och så, men en stund senare beslöt vi oss för att fråga Max om han och hans kompis ville komma till oss och kolla på film. och det ville dem, så jag, annie och therese snabbstädade hela hennes rum på loppet av bara några minuter. Och sedan var det film som gällde. Coach Carter hette den.

När filmen sedan var slut, var vi alla genom varma pga. den höga temperaturen i Annies rum, så vi kom på den smarta idéen att åka ner till älvsjöbadet för att ta ett nattdopp. Riktigt mysigt. En dag/natt precis i min stil.

Jag är glad att jag har kvar dig, Annie. Verkligen. Det ska du veta!

Ajaj, nu tickar klockan igen.. dags att rusa till pendeltåget. Måste hem och ta hand om missarna och fixa mig, innan jag återigen ska in till stan för att gå på bio med milla..


See you later!

Kommentarer
Postat av: Annie

Detsamma älskling!

2007-08-07 @ 13:30:47
URL: http://aannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0