Intensiva men härliga dagar.

Så var skolan igång igen. Enligt mig är det både positivt och negativt, på sina egna sätt.
Schemat för dem kommande 3 perioderna är ingenting att verkligen hurra för, men dem duger och det är huvudsaken. (fick i och för sig gå och ändra det ena hos syon) men nu duger dem.

Det bästa med dem gågna dagarna är iallafall allting som har hänt. Jag har inte suttit still en minut känns det som. Idag, efter skolan, gick jag, mikaela och gabbi hem till mig och kollade på film och fikade lite. Sedan kom Terese hit och åt middag med mig. Vi gick en promenix ner mot sjön efter det. Det var riktigt mysigt faktiskt.
Och Terese, jag är otroligt glad att jag har kvar dig i mitt liv efter alla dessa år. Bara så att du vet.
Igår, efter uppropet i skolan träffade jag BK, och efter det tog jag mig en sväng förbi Terese för att prata strunt innan jag satte mig på tåget mot sollentuna för att möta upp K, som jag sedan åkte till kista med, och sedan vidare mot stan. Vi gick en sväng i gamla stan och pratade om allt mellan himmel och jord. Mysigt!

Imorgon ska jag träffa Milla efter skolan. Vi ska först till vetrinären med katterna och sedan in till stan för att ta oss en shoppingrunda!

Jaja, allt för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0