Jacka <3

Trots att jag vart alldeles ruinerad på grund av min ny införskaffade jacka, är jag nöjd. Men jag må lova att plånboken inte mår lika bra som jag. 55kr är det jag har att leva för den kommande månaden, låter det roligt? Nej, inte direkt. Jag får minsann hoppas på att min mamma är generös nog att sponsra mig lite (visserligen gav hon mig 600kr till hjälp för jackan) men ja, man kan alltid hoppas.

Efter att jag köpt min jacka, vinkade jag av Terese och åkte hem till Milla, för att hjälpa henne packa inför hennes resa nu på söndag. Imorgon ska jag dit igen, men då för att ha en sista myskväll. Det kommer verkligen kännas konstigt. Men vi ska ha det bäst imorgon, hjärtat. Jag ska njuta av varenda sekund med dig.

Aja, nu sitter jag här igen. Ska försöka, om jag orkar, att kolla igenom lite skolarbeten. Men det känns som om klockan har skenat iväg, så vi får se vad som händer.

Allt för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0