Till en betydelsefull vän

image152

Nu, medans jag väntar på att Milla ska komma hit och det faktiskt bara ligger 21 dagar i bagaget innan hon åker ifrån mig i nästan ett helt år, tänker jag passa på att skriva ett tack till henne, för den tiden hon funnits där för mig och orkat med mig och mina galna ryck.

Det här är till dig älskling, för att du ska veta att någon kommer vänta på dig och sakna dig under tiden du åker över atlanten och är helt utom räckhåll. Det här är till dig älskling, för att bevisa att någon finns där, för att möta upp dig den dagen du kommer hem igen med glädjetårar i ögonen.

Milla, när jag för första gången träffade dig, hade jag ingen aning om att du en dag skulle betydda så här pass mycket för mig, och för mitt liv. Jag hade ingen aning om vilken vacker människa som stod där framför mig och höll upp armarna för att öppna en ny relation. Nej, jag hade inte ens en blekaste om vad som skulle stå framför oss den kommande tiden. Men trots att jag var så omedveten, var ditt välkommande det som värmde mest den första dagen jag kom till rudbeck, eller rättare sagt.. som vi kom till rudbeck. Och för en kommande tid vart du även den människa som jag la ner all mitt förtroende till under skolans alla timmar.

Efter ett tag började våran skolkamratskap utbytas till riktigt vänskap, och Milla.. Det är jag så otroligt glad över idag. För som det är nu är du verkligen en av dem få personer som står mig varmast om hjärtat. Du är en av dem få personer som jag verkligen kan säga att jag älskar, och mena det till.

... Du är min bästa vän, Milla och ingen, absolut ingen kommer sakna dig lika mycket som jag!

Kommentarer
Postat av: Milla

Mia! Fan det är ju tårar redan nu. Du är sjukt jävla underbar, min bästaste vän!!! Älskar dig nå otroligt mycket!! <3

2007-08-07 @ 23:52:43
URL: http://millizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0