Today!

Efter min tyska, då min dubbellunch skulle ta fart, gick jag och mötte upp BK för att dra hem honom till mig och få något i min kurrande mage. Sedan gick vi ner till mitt rum, och lyssnade på lite musik och tog det lungt. Det slutade hur som helst med att vi båda somnade och missade dem resterande lektionerna. Vilket för min del var, litterär gestaltning och FoK.
Nu har han precis åkt härifrån och jag ska fortsätta att koppla av någon timme innan det är dags för mig att röra mig emot sången, som idag börjar 19.30. Det betyder att jag är hemma tidigast 21.00.. BAH!

Imorgon är det sång på schemat igen, men allra först hoppas jag på att kunna träffa Annie, och få mina nyinköpta skor, som jag råkade glömma hos henne efter shoppingen i förrigår.

Allt för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0