Update och fångad chipstjuv.

Update: Åkte som sagt hela vägen till sången för att fixa iordning med tiderna och så, men ack ack, med min vanlig otur lyckades jag ta fel med en timme och missa hela skitet. Det var måttligt irriterande må jag lova. Och som på toppet över i:et vart jag tvungen att springa till mitt pendeltåg för att hinna.

Jag gick av i rotebro ett tag i alla fall, för att lugna mina nerver och för att vara med Terese en stund. Vi satt och prata lite på hennes balkong och tog det lungt, innan mamma kom och hämtade mig för att köra mig hem. Och vet ni vad jag hittade då? Jo, den ompratade chipstjuven. Och nu sitter han fast med både ögonvittne och bildbevis:


(jag vet att bildkvaliten är skit, men den är tagen med mobilen + att han rör sig)
Nöjd såg han ut att vara i alla fall, min lilla skitunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0