10 saker ni inte visste om mig gällande "kärlek"

1. Jag har bara älskat en enda människa, på riktigt, någonsin.
2. Min största rädsla i livet är att bli bortglömnd av folk jag har hållt kär.
3. Jag har redan planerat mitt framtida bröllop i detalj, även fast att jag inte har en partner.
4. Ingen i min släkt har skiljt sig från sin partner, och alla förutom tre har funnit sin livspartner innan åldern av 17.
5. Jag har otroligt svårt för att bryta upp kontakter med folk, och ofta känner jag mig alldeles förstörd i flera veckor när någon som betytt något, inte längre finns där. Därav har jag svårt att vara sur på folk länge, och är tyvärr väldigt förlåtande.
6. Jag är otroligt avundsjuk av mig, men erkänner det väldigt sällan. Ofta när någon frågar mig om jag är avundsjuk säger jag nej, att jag inte har någon anledning att vara det. Sedan gråter jag när jag kommer hem.
7. När jag börjar tro att någon tappar känslor för mig, varesig det är som vän eller mer, lämnar jag dem, för att jag i själva verket inte kan komma över folk som lämnat mig. Hellre dumpa, än att bli dumpad.
8. Det första jag kollar på, på det motsatta könet är dens frisyr, sedan dens höftben.
9. Det sexigaste och mest kärleksfulla jag vet, är när någon viskar i mitt öra.
10. Jag har aldrig tagit någon för givet, och därför tror jag inte på ord som "för alltid".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0