24 december

image425

Så har man precis kommit hem från lill-sötens födelsedagskalas. Idag fyllde hon 9 år.
Det är lite läskigt hur tiden verkligen runnit iväg. Jag minns så väl julafton för 9 år sedan, då mamma väckte mig med beskedet om att lilla Tilde kommit till världen. Jag var så stolt. Hon var världens bästa julklapp. Och helt ärligt, är den julen, den bästa julen jag har varit med om. Det var verkligen en sann lycka som blickade i mina ögon.
Du är världens bästa minsting, och världens bästa lillkusin. Grattis på din dag!

Nu är det i alla fall dags att börja tänka på att det är jul. Jag har precis öppnat min julstrumpa, och bärt upp julklapparna till granen. Men det var redan fullt under den. Inte av julklappar dock, utan av två små TomteMissar. Fast små och små vet jag inte om dem är längre. Dem har ju blivit riktiga badboys, dem där sötsakerna. Idag kom nämligen Tonic in med en egen julklapp till familjen, dock så var det ingen som uppskattade den stackars fågelungen. Men det är tanken som räknas?

Jaja, nu borde jag nog byta om till julkläder, och fixa det sista i rummet.
God jul på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0