Are you lonesome tonight?

Jag sov inte en enda blund inatt. Utan låg klarvaken natten igenom. Konstigt nog blev jag aldrig trött heller, eller jo.. Det kom på geografin idag. Den långa genomgången fick min själ att krypa i ro, och hamna i dvala för en liten, liten stund. Jag vill ursäkta mig, till dem som behövde stå ut med mig idag. Men jag skyller på att det inte är lätt, när det är svårt. Min hjärna fungerar inte riktigt som den ska, när den inte fått sitt vardagliga intag av sömn.

Inatt somnar jag förhoppningsvis i tid. Det beror på hur mycket jag får gjort av min läxa nu. Behöver skriva 3 dikter, eller 3 prosalyriska texter om astrofysik till senast ikväll. (Skulle egentligen vara inlämnat idag) Fy mig. Nu har jag bråttom. Dead-line inatt, annars får jag underkänt på det momentet. Inte kul, men vad som skulle vara kul är om något kunde få mig att känna insipration. Inspiration til att vara poetisk, istället för patetisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0