I helhet har år 2007 varit det bästa året på länge

   
   
   
   
 
    
    
   

.. Nej, nu blir det inte mer bilder, trots att jag skulle kunna ladda upp flera styckna. Men som en del av bilderna visar, så har det här året faktiskt varit ett av dem allra bästa jag upplevt, och bäst av allt. Nästa år kommer att bli bättre till och med! Från och med imorgon, tar jag nya steg in till år 2008, och det innebär så otroligt mycket. Bland annat innebär det att jag blir 18, att du blir lämnad bak åt något paserat och att jag återigen har chansen att börja om livet. I alla fall till en viss del. För nästa år tänker jag inte tillåta någon att göra mig illa, på något sätt. Därför omdanas du till enbart ett minne blott.

Kommentarer
Postat av: Milla

Hallåå, innebär inte 2008 också att JAG kommer hem? ;P

2007-12-31 @ 05:07:29
URL: http://millizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0