I lost my happiness along the way

Jag bad om att få börja om. Sudda, sudda bort allting och göra om från noll. Men det fick jag inte, trots att det bara innebar att det skulle bli fredag, eller kanske måndag igen. Ja, måndag hade varit bra. Då hade jag kunnat stoppa tårarna från att produceras idag. Hade mått bra.

Jag kan inte få min önskning sann. Det är en omöjlighet. Jag får handskas med skiten nu, men rudbeck gör det svårt för mig. Dem har nämligen bestämt att det ska vara måndag imorgon, fast att det är torsdag i praktiken. Det gör mig galen. Vill dem retas med mig? Låta mig få ett smakprov på hur jag kunde ha fått leva om. Om jag kunde..?

   
(Fredags. Det var glädje, gott folk. Glädje)

Kommentarer
Postat av: Gissa...

"Den här veckan, kunde inte börja mer fel." Jag kan inte fatta att du kan skriva något sådant...

2007-12-12 @ 23:54:47
Postat av: Hatad

Frekvent redigering på detta inlägg.. "Hade mått bra." "Jag får handskas med skiten nu," Känns som om du skickar PM över din blogg.. (Känner sig träffad)

2007-12-13 @ 00:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0