Intresseklubben antecknar, tack!

image385

Det vart mer folk än vad jag hade tänkt mig igår. Inte för många, men mer. Det var rätt mysigt, och de sista människorna gick inte fören klockan åtta imorse. (observera att ingen hade somnat). Eller jo, visserligen, vi hade ju nice-fuck som sov på min sackosäck en timme under natten, och farmer-fuck som låg och snarkade på golvet de sista timmarna. Men annars, nej, då var vi nakna.
HAHA.. jag hade tänkt att skriva vakna, men nej, nakna passade in det med.

Usch. Jag har ont i huvudet idag. Vill knarka ipren och sova bort en oändlighet. Men icke. Jag ska följa mitt inmatade schema. Idag är det plugg, plugg, plugg. Jag måste bara vakna först. Just nu flyger alla bokstäver bara runt och leker tafatt i mitt huvud. Och jag är för seg för att fånga dem, och sätta dem på rätt plats. Kanske efter middagen blir bra? Ja, så får det bli! Efter middagen blir det plugg. Punkt slut.

Puss och go'morrn, go'natt eller bara något annat gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0