Joakim skickar minnen

   
   
   


Bilderna är från 2004-2005.
På den tiden, var vi fyra på dem övre bilderna en familj. På den tiden, var dem det bästa jag hade.

Det var en salig röra, hur vi valde att beskriva varann. Men med all den tid vi delade i åtanke, är de knasiga idéerna inte så många. Dessutom var vi alla 13-14 år, och då var även det larvigaste tillåtet. Jag minns att vi var en familj, en kvartett, två kärlekspar, bästa vänner, allt. Vi delade så mycket, och alla våra fyra hjärtan slog nog mer eller mindre som ett under den tiden. Jag saknar det. Ja, det gör jag verkligen. Det är sorgligt att vi inte höll för alltid. Jag kommer aldrig att glömma det vi hade. Det kommer att finnas inom mig i hela mitt liv. Det menar jag verkligen när jag säger det. Ni betydde så ofantligt mycket för mig. Vet ni det?

Dåvarande flickvän till dennis, mamma, och fru Mia
Dåvarande flickvän till joakim, dotter och fru Bella
Dåvarande pojkvän till bella och Pappa Joakim
och dåvarande pojkvän till mig och son Dennis
Förklar det vad jag menar, när jag säger att det var en salig röra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0