Shine me up, bitch

image356

Aldrig mer
va vad du sa till mig
Lovar bättring och mitt hjärta viker sig
Aldrig mer
blev som ett ord för mig
Jag tar min sans till ro
Och jag förlåter dig
Aldrig mer

Onsdag. Idag ska jag bege mig in mot staden tillsammans med Tessie. Vi ska ägna oss åt julklapps-shopping, är det tänkt. Jag har ingen vildaste aning om vad jag vill ge till min familj, men förhoppningsvis springer jag väl in i någonting som jag tycker passar dem.

Igår tog jag mig modet att säga till Peter att jag bestämt mig för att jag ska tatuera mig. Han ska boka tid åt mig, på en gång. Så nu är det bara att skicka motivet till honom, och vänta in tiden. Jag är redan nervös. haha. Sådann är jag. Men jag är glad för mitt beslut. Jag har velat ha den här tatueringen i så många år nu, och även fast att jag haft miljoner olika ideer på vad jag vill ha för motiv, har det alltid slutat på ett och samma. Så ja, nu ska jag sätta spik på saken, eller ska jag säga nål? Enda frågan är, vill jag ha den på högra skuldran, eller vid troslinningen? Help!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0