Still the memory of you, marks everything i do

Pojke - Jag såg henne idag
Flicka - Jag såg honom idag

Pojke - Hon ser bättre ut än någonsin
Flicka - Jag kunde inte sluta stirra på honom

Pojke - Jag frågade hur allting stod till
Flicka - Jag frågade hur det var med hans flickvän

Pojke - Jag skulle välja henne framför vem som helst
Flicka - Han är antagligen lycklig nu

Pojke - Jag kunde inte ens titta på henne utan att börja gråta
Flicka - Han kunde inte ens titta på mig

Pojke - Jag berättade att jag saknade henne
Flicka - Han menade det inte

Pojke - Jag älskar henne
Flicka- Han älskar mig inte

Pojke - Jag höll om henne för en sista gång
Flicka - Han gav mig en vänskaplig kram

Pojke - Jag gick hem och började gråta
Flicka - Jag gick hem och började gråta

Pojke - Jag förlorade henne
Flicka - Jag älskar honom


Kommentarer
Postat av: Milla

vacker.

2007-12-19 @ 04:54:38
URL: http://millizans.blogg.se
Postat av: Jannike

Awww finaste.

2007-12-19 @ 10:57:35
URL: http://jannike.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0