The land between solar systems

image365

"Once upon a time I was falling in love
But now I'm only falling apart
There's nothing I can do"

Det känns som om hela stockholm tagit ett stort, djupt andetag, och bara väntar in att smällen ska komma. Den som kommer att förinta allting. Precis allting jag har kämpat så för att få. Det gör ont. Så ont att mina ord inte räcker till. Jag hade bett för den här dagen, att aldrig komma åter. Jag vet inte hur jag ska klara av det en gång till. Hur jag ska stå ut, att låta världen andas utan mig. Jag vill inte igen, skulle inte klara av det igen. Hur ska jag kunna gå vidare ifrån det här? Hur ska jag någonsin bli den jag vill vara? Jag saknar ord, fattning, tid och rum. Jag vill andas igen. Verkligen vill vara den jag egentligen är ämnad till att vara. Men andningen, andningen har upphört helt igen.

Lämna mig inte ensam här!


Kommentarer
Postat av: Jannike

Sötnosen då

2007-12-13 @ 08:29:51
URL: http://www.jannike.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0