Victoria Secret

Eftersom mamma ska åka över till usa i början av januari, har jag fri tillgång att klicka hem vad jag vill från Victoria secret som försenad julklapp. Och bara för att jag för en gångs skull verkligen har möjligheten, hittar jag knappt något som faller mig i smaken. Det är så himla typiskt mig.
Jag har dock hittat lite myskläder som jag inte skulle tacka nej till, men beslutsångesten knakar.

   
Vad tycks? Eller borde jag kanske bara klicka hem lite underkläder?
(underkläder kommer att beställas oavsett, dock)

Kommentarer
Postat av: Milla

Muhahha, ja var där senast idag. :D
Fick ett presentkort där för 30 dollar.:D
Love ya!

2007-12-27 @ 07:41:16
URL: http://millizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0