AnniePannie och världens bästa 18åring!

Blixtar och magiska dunder! Vill ni veta något otroligt?
Lilla AnniePannie har satt på sig sina magiska stövlar och håller nu på att åka hem till mig, komunalt!
Vi ska mumsa i oss mammas nybakade amrikanska-muffins, och fika hela natten lång. Så det så!

Imorgon är det dock kalas som gäller. Tussinuss fyller vuxenfis (18) och det ska firas!
Ett fyrfaldigtleve för min snutteboll, hon leve HURRA HURRA HURRA HURRA!
Och nej, nu ska ni alla läsare sjunga med, så vi tar det en gång till. Jag ska höra er ända hit!
Ett fyfraldigt leve för min snutteboll, hon leve HURRA HURRA HURRA HURRA!

image96

(och ni måste inte berätta för mig hur otroligt snygg hon är i min hemmagjorda kalashatt
för både Tussinuss, jag och alla andra vet redan att hon är världens snyggaste, oavsett!)

Kommentarer
Postat av: tessie

tack mia :D hahaah gud så guuulligt :)

2007-07-13 @ 20:05:42
URL: http://teessie.blogg.se
Postat av: denise

:D haha

2007-07-23 @ 23:19:35
URL: http://nisur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0