En dag med min Fillefjonga!

Idag har jag och Milla varit och shoppat, eller shoppat och shoppat, jag har köpt ett skärp.
Och funderar på att åka tillbaka imorgon, för att köpa en bikini jag såg, men som jag var osäker på.
Men men, efter shoppingrundan åkte vi sedan hem till mig, där våran kreativitet började flamma.
Så vi tog oss tiden att baka cocosbollar, och sedan avrunda det med att rita.
Ja, ni läste rätt, vi ritade och mysigt var det!

Resultatet blev:
  
(nallen är ritad utav mig, och flickan som ska vara jag, är ritad av Milla)

Men givitvis eftersom det är mig och milla vi pratar om, vart det även några bilder på oss själva.
Det är något jag och Milla nästan alltid lyckas göra tillsammans, och idag hade hon även en
ny digitalkamra, och då vart fototagning obligatoriskt.

Så här har vi oss, konstnärerna själva:
   

Kommentarer
Postat av: Milla

we rock, babe! :D

2007-07-06 @ 01:27:49
URL: http://millizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0