Garderobssnack och missebebisar!

Om du verkligen menar allting du säger till mig, varför slutar alltid allting så här då?


Idag har pappa målat om min walk-in-closet, och mamma har köpt en hel del nya saker på ikea för att inreda den. Den kommer minsann bli riktigt tjusig när den är klar. Bild på resultatet laddas upp när allting är på plats!



Mina två sötnosar ligger och sover i vardagsrummet.
Dem har minst sagt haft en intensiv natt (eller är det jag som haft det kanske?)
Jag sov nämligen med dem inatt, och klockan 04.00 sätter sig den ena busrumpan bredvid mitt öra,
och jamar, och han slutade inte heller fören han väckt mig ur min skönhetsömn och jag klappat honom.
Då var han helt plötsligt nöjd, och skulle ligga och spinna hela natten vid min axel.
Slutade jag, jamade han en gång till, tills att jag myste med honom mer!
.. och ja, jag vet att jag alltid tjatat om en kille som gillar närkontant, och ja, nu har jag fått mig en sådann!
En riktigt söt sådan också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0