Gotland

Kom hem från Gotland imorse. Och jag måste erkänna att resan var värdig. Visst var det spänt och rätt segt i början, men dem sista dagarna var toppen. Och inget tvek om det!

Men nej, nu måste jag avsluta mig. Har knappt sovit en blund den här natten, eftersom vår båt från Gotland gick klockan 03.30, vilket alltså resulterade i att vi gick direkt från krogen till båten. Det ledde i sig till att den enda sömnen jag kunde unna mig var under den ca: 3 timmars långa båtresan, och jag kan lova er... Det är inte härligt att sova på en gungande båt!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha nee :D du fick säkert mina fötter i huvudet :p hah!

2007-07-23 @ 22:31:01
URL: http://miiny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0