Lycka, och gotland!

*PAANG BOOM KRAAS SPRITTLERI BOOMFADERITTAN*
Oj, ursäkta mig.. men jag råkade falla för dig!

Gahabaha, jag har lyckorus i hela min kropp. Jag har sprungit runt i hela mitt hus och skriksjungt jätte länge nu, och jag kan inte sluta. Äntligen. Äntligen mår jag så där tokigt superduper bra igen. Nananana! Nobody can make me fall, nobody can make me cry now! Jag är glad, så himla glad!

image97

Och vill ni veta något tok bra? Imorgon är det Gotland som gäller och mina väskor är färdigpackade. Nu är det bara att duscha, fixa sig och köpa påladdning till mobilen som är kvar, sedan är det dags att åka hem till Mikaela. Där sista natten inför Gotland ska spenderas. Båten går nämligen på tok för tidigt för att jag ska orka ta mig till nynärhamn härifrån imorgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0