:(

Jag trodde dig den här gången. Varenda ord
Jag trodde du verkligen menade det, för en gångs skull

Men jag känner ingen, och har aldrig kännt någon,
som skiftar personlighet och åsikter, så som du!

Vet du om att jag verkligen, verkligen tyckte om dig?
eller tusan. Jag tycker om dig.
Men om du vill att det ska hålla i sig så kräver jag att du,
ja, du.. bestämmer dig för vart du ska stå och sedan står kvar där.
Jag skiter i vad det är som. Bara du ger mig en rak åsikt.
Jag anpassar mig hellre till det negativa, än stannar som det är nu
För det här tär mig isär, något brutalt. Jag står inte ut!


.. and I was to blind to figure out, that I were standing all alone, all this entire time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0