:)

image31

Efter mycket om och men beslöt jag mig igår natt att åka med till landet.
Den största anledningen är att jag alltid firade midsommar där som barn, och jag minns så väl hur mycket jag älskade det, alltihop. Häst&vagn åkningen, mjukglassen i solen, dansen runt den gigantiska midsommarstången, all god mat, alla goda efträtter, alla lekar och allt sådant där, allmänt bra saker som man faktiskt gjorde.

Och så där i sista sekund ringde jag Milla för att fråga om hon ville med, och det ville hon mer än gärna. Och det sitter inte helt fel, med tanke på att jag faktiskt vill spendera mina närmaste dagar med henne just nu, innan hon far iväg till USA. Usch, det kommer bli så tomnt utan dig, vännen!

Kommentarer
Postat av: Milla

love you, babe!!

2007-06-24 @ 21:04:09
URL: http://millizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0