=)

Åkte till Adde's lillstuga med Tessie igår kväll igen. Men denna kväll vart inte lika lyckad, efterson jag och tussinuss både var alkolholfria och extremt sega från dagen innan. Så efter 1-2 timmars besök for vi hem till henne istället för att bara ta det lungt, och ha det allmänt bra.

Denna dag spenderade vi sedan inne i stan, och jag införskaffade mig:
- Ett armband
- Ett par örhängen
- En vit klänning
- Ett ljusrosa skärp
- Dovekräm, med bruneffekt
- Hårfärg

Efter shoppingturen åkte jag och Tussinuss sedan för att sola solarium, så nu kan jag stolt erkänna att min sola-solarium-oskuld är tagen. Mohahaha!

Kommentarer
Postat av: Milla

vilken hårfärg?
:)

2007-06-28 @ 00:42:11
URL: http://millizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0