<3

image41

Vet ni vad?
Idag när jag pratade med Adde om min kissemiss-bebis, så berättade han att den lekte hoppa ner från trappan, och springa upp igen (vilket bevisar att han är lika tokig som jag), iaf så kom jag då på smarta namnet: Superman! och jag var jättenöjd. För om min misse tyckte om att leka superman, varför kunde han då inte få förbli det också?

MEN DÅ... Då kom chocken!
Adde berättade för mig att min kissemissbebis inte alls var en han, som jag trodde, utan en hon.. och en hona kan ju inte heta superman heller, hur fel är inte det? Så jag fick fråga runt lite på msn om namnförslag. (Eftersom min hjärncell tar lång tid att värma upp), och fick det finfina förslaget Doris. Och det kommer min misse få heta om ingen kommer med bättre förslag, eller om inte min hjärncell tänker samarbeta lite med mig, och kläcka ut ett annat namn!

(har även funderat på namnet Nikki - men det känns kanske för nära minnerna utav D, eftersom vi, under en tid som tillsammans, sa att vår dotter i framtiden skulle få det namnet, och jag vill inte tänka på honom jämt! men det är nog det finaste tjejnamnet jag vet.)

Kommentarer
Postat av: Annie

så sjuuuukt söt!

2007-06-28 @ 23:48:20
URL: http://aannie.blogg.se
Postat av: jenny.

JAg har också nästan precis köpt en kattunge, hon är kolsvart och i vissa sken lite randig på benen, hon är supersöt & heter Kitty ! :)

2007-07-01 @ 01:37:19
URL: http://kidabouche.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0