Betyg-strunt

Fick mina betyg idag, och jag vet, min skola är allt bra seg ^^
Är inte hel nöjd med vad jag fick, men dem duger åt en liten fis som mig.
Jag antar att jag hamnade på ungefär medelsnittet. Jag brukar alltid lyckas hamna på det. Haha. Aja, det enda betyget som jag stör mig på, är det i samhäll. Min lärare lovade mig ett högre betyg, och då blir man så arg när man får den dumma betygslappen och ser att hon inte alls gett en det.

Fick startdatumet för nästa termin också. 21 augusti. Usch, varför känns det som om sommarlovet snart är slut, trots att det nyss började? Fast med eftertanke är det faktiskt nästan 2 månader kvar. Mohahaha!
Soo long, fuckers...

image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0