Kissemissbebisar & bus!

Igår hälsade jag på kissemiss-bebisarna hos Andreas, och nu har jag valt ut min sötnos.
Den är verkligen så där go, att man nästan bara vill äta upp den (men det ska jag inte göra, jag lovar).
Sötnosen var dock lite blyg för papparizzin (jag), så den ville inte posa framför min kamera, tyvärr.

Efter att jag hade drägglat klart åt missarna gick jag ut ur Adde's lillstuga för att busa med Tessie och Helena, som jag åkte dit med. Och jag måste blott erkänna att dem är mer busfrön, än missungarna. :)



  

Smygkommentar: Tussinuss, tack för att du alltid finns, och lyssnar på mig!

Kommentarer
Postat av: tessie

hihih, I looove you ! =D

2007-06-26 @ 18:34:06
URL: http://teessie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0