Min helg

   

Och så har man kommit hem från landet. Och jag är verkligen glad över att jag åkte dit.
Jag och Milla hade det jätte mysigt hela torsdagen och Fredagen. Då med bland annat kubbspel, bad, midsommarfirande, och ciderdrickande. På lördagen vart det dock dags för henne att återvända till stockholm, så jag och mamma åkte in med henne till sandviken för att vinka av henne på bussen.
Efter middagen på Lördag kväll ringde Carro, Patrik och Peter mig för att fråga om jag ville med på fest, när jag ändå var i trakterna, och givetvis var jag sugen på det. Så det var bara att springa in och göra sig iordning, och gå ner till Carros stuga för att bli upphämtad och körd dit vi skulle. På vägen dit mötte vi upp Anne, hennes pojkvän, Tina och några till, och kvällen sedan flöt på fint :) Tack för en bra helg, sötnosar!

När jag är på landet brukar jag alltid ta mig tid att tänka igenom saker och ting, och under dem gågna dagarna har jag faktiskt hunnit filosofera igenom en hel del, trots att jag inte direkt tagit det mega lungt. Och jag har kommit fram till att jag faktiskt har fått nog av att vänta in dig. Jag har väntat tillräckligt länge nu, och du har vilselett mig allt för mycket för att jag ska kunna finna tillbaka till vart vi en gång stod. So goodbye my lover!

Helgens roligaste citat:
- "Hej där, din oljefontän, står du här och sprutar stekheta signaler?"
Jadu, vad kan man säga? Dalmåsar är inte bra på raggningsrepliker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0