15 Mars

Tog mig en hel sovdag idag, busig som jag är. Men jag orkade helt enkelt inte gå upp ur sängen imorse, så det vart det enda valet. I alla fall så sov jag till 14.00, och nu sitter jag bara här och väntar på att tiden ska gå. För vid 16.00 kommer sötaste Tessie :D längta!

Måste bara berätta för dig (jag tror du kommer lista ut vem du är) att jag verkligen är besviken på dig. Inte bara för att du svikit mig, utan även för att du inte ens bryr dig längre. Om någonting angående oss. Jag menar, du har lyckats byta ut mig mot en massa andra och helt plötsligt prioterar du alla dem före mig. Jag vet att jag kanske inte bör säga så, att jag kanske är lika delaktig i processen,men jag står i alla fall för att jag saknar dig och om du inte sett att jag visar det är jag ledsen!
Vet du vad jag minns? jag minns när vi satt och prata om prioteringar. Du predika om att du inte förstod hur man kunde säga att man älskade en vän, och sedan månaden efter ha glömt bort den helt. Men vet du gumman? det är precis så du gjort med mig, så nu vet du hur man kan göra det!

Kommentarer
Postat av: tessie

Mia är sötast och bästast :D

2007-03-15 @ 23:26:30
URL: http://teessie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0