-

Om jag någonsin fyllde ditt hjärta med kärlek är det redan tömt
för allting som jag drömde har jag redan glömt.
Och du förflyttade mitt hjärta och dess frekvens fyra millimeter fel,
så nu är jag i obalans och bara du kan få mig hel.

Och jag brann för dig tills lågorna tog slut
men nu har jag saknat dig sen trädknopparna slog ut.
Så jag blöder ibland
men bara för att känna att jag finns
fast egentligen är det såren från dig och stunderna jag minns.

Hela himlen är en tunnel vi aldrig vandrar klart
men jag såg ljuset i slutet när du gjorde livet underbart.
Och jag tror ändå jag är fast för dig i en dröm,
för jag ber varje kväll att få kyssa dig när jag ser dig passera i min sömn.

... Jag tror fortfarande att jag är gjord för dig </3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0