^^

Kände mig riktigt duktig imorse, när jag vaknade klockan 5 i 8, men ändå hann med bussen som går 5 över, ifrån busshållplatsen 5min ifrån mig. Är jag inte värd ett diplom? :)

Nu är det långhelg, men dessvärre lär jag bli tvungen att plugga lite matte i alla fall med tanke på att vi har kursprov på tisdag, när vi kommer tillbaka. Men jag behöver nog inte mer än någon timme till det, eller vad vet jag? Vi får se hur mycket jag orkar. Jag satsar ju faktiskt inte på mer än VG, så det behövs inget över pluggande.


Kommentarer
Postat av: emelie

det är problemet med långhelger, det verkar alltid bli mer plugg än på vanliga! :/

2007-05-16 @ 16:49:13
URL: http://fuckingfabulous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0