/

 Igår gjorde jag det! Egentligen kan jag inte bestämma mig för om jag gjorde rätt eller fel, men jag orkade inte mer. Det fick vara nog nu. Jag står inte ut med att du lyckas riva mitt liv i små bitar. Ville du se mig krossas, så varsegod, du har redan lyckats.. Räcker det inte nu? Jo. Nu är foten nertrampad.

På pendeltågresan hem idag satt jag och lyssnade på min ipod, som vanligt. Och helt plötsligt insåg jag vad alla låtar handlar om. Och när jag insåg det, insåg jag även att jag verkligen tyckte om dig, och kan tyvärr inte säga att det gått över än... men vi var väl aldrig menade. Det har ju faktiskt aldrig varit vi, och kommer nog aldrig bli. Men på någt sätt, trots att vi aldrig riktigt lärde känna varann, har du lyckats fånga mina tankar. Det har du verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0