(!!)

Det är som om jag aldrig ens existerat hos dig;
... alla planer vi hade - har du nu med någon annan
... alla  dagar vi ska spendera ihop - omplanerar du gärna för någon annan
... alla våra telefonsamtal - har bytts ut mot telefonsamtal med andra.
... alla våra pratstunder - utrprioteras för någon annan

Ser du inte vad som händer? eller bryr du dig inte alls? Jag är ledsen. Men jag tror jag ger upp nu!
Jag orkar inte. Jag sitter varenda dag och hoppas på att du ska ta steget till att ta kontakt. Att du ska visa att jag faktiskt är en så betydelse vän för dig som du säger. Men du ger mig aldrig något. Det är bara gulli-gull till alla andra och kommentarer som säger hur bra alla andra är. (Och ja, jag är avundsjuk). Men det är bara för att du faktiskt var, och är en så pass nära vän till mig. Och jag hatar tanken på att det bara är jag som delar en vänskap med dig, utan någon respons tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0