29/5

Rättegången avklarad.
Det var en ritktigt lång väntetid innan jag fick komma in, så jag vågar lova att nervösitet riktigt hann smyga sig in. Usch. Tycker verkligen inte om att vittna, och alla åklagare och dommare gjorde mig så nervös att jag inte ens fick ut allting jag borde säga. Så det slutade med att dem fick ställa frågor, jag klarade inte av att reflektera händelsen. Det gick bara inte.

Aja. Nu sitter jag i skolan igen. Dagens hål innan historalektion, som förövrigt är det ämne jag hatar mest för tillfället, och då inte för ämnet i sig (för det gillar jag ganska mkt) men just med den läraren vi har, det går inte. Usch. Jag vill verkligen ha tillbaka vår gamla lärare, hon var så mycket bättre och förstående än vår nya.


Förresten, har jag någonsin nämnt att jag verkligen, verkligen tycker om dig? Fast jag inte borde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0