En lista till

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Dina komplimanger
Vad gjorde du kl 8 i morse?
Då sov jag som en stock
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
Pratade med mamma om helgen
Det sista du sa högt?
"haha"
Vad har du druckit idag?
Saft och mjölk
Vad var det senaste du åt?
Valio vanilj, björnbär och hallon
Vad var det senaste du köpte?
Ett par svarta shorts, igår
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brun
Vad är det för väder hos dig just nu?
Kyligt
Godaste glass-smaken?
Vanilj, eller choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Japp :)
Sover du tungt?
Ja, jag har riktigt svårt att vakna på morgonen!
Drömmer du mycket?
Ja, typ varje natt
Mardrömmar?
Nej, inte så ofta
Vilket ämne är roligast i skolan?
Oj, jag tror jag väljer svenska.
Trivs du med ditt jobb?
Om jag hade ett så kanske jag vore nöjd
Favoritklädsel?
Beror på vad man är på för humör, men klänningar/leggins osv :)
Favoritlåt just nu?
Alla härliga sommarlåtar.
Vad ser du om du tittar åt höger?
Jag kan inte höger&vänster, men om jag kollar åt rätt håll ser jag en spegel och en dörr.
Vad gör dig glad just nu?
Helgen som kommer och sommarloveeet :D
Vad ska du göra härnäst?
Sitta här en stund, sedan sova antagligen
Höger- eller vänsterhänt:
Höger
Humör just nu:
Glad, men lite trött
Favoritgodis:
Choklad eller salt
Kläder just nu:
Tjocktröja och pyamasbyxor
Musik just nu:
Helt blandat!
Sommarplaner:
Massor, festival, gotland m.m
Hur många kuddar sover du med:
Många :D
Spelar du nåt instrument:
Nej
Morgon- eller nattmänniska:
Inget av dem tror jag.. haha
Vilka är viktigast för dig:
Vännerna och familjen
Bio eller promenad:
Det beror på faktiskt. Men jag älskar långa promenader!
Är du kittlig:
För mycket!
Snarkar du:
Kan hända. Iallafall när jag är sjuk
Stjärntecken:
Skorpion
Äckligaste insekten:
Alla insekter faktsikt. Usch!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Jag vill flygaaa!
Vad vill du jobba som?
Vet inte riktigt än, journalist eller socionom
Stökigt eller välstädat?
helst städat, men har förmågan att vara bombnedslag hos mig
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Ja! fy va kul.
Gillar du att sjunga?
Ja, det är det bästa som finns nästan
Anser du att du är stark? 
Beror på om man syftar på psykiskt eller fysiskt.
Vad gör du om du får hicka?
hickar
Vad längtar du mest efter just nu?
Helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0