Lördags morgon

Efter ett antal felkörningar igår kväll, lyckades Fredrik komma hit och sällskapa mig vid Tv:n. Det var riktigt mysigt, ända tills klockan vart natten och han vart tvungen att åka hem igen. Eftersom att jag faktiskt var sjuk, och inte kunde erbjuda honom en plats under natten.
Imorse var det sedan tänkt att jag skulle vakna tidigt, och ta mig till stockholmaudition för idol. Men halsen svek mig riktigt ordentligt när jag vaknade, och ögon samt näsa har helt enkelt inte velat sluta rinna. Så det var bara till att glömma. Tyvärr!

Idag ska jag bara ta det lungt på dagen. Möjligtvis ska jag med mamma och köpa en klänning, men det återstår att se. På kvällen väntas grillfest med Tessie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0