Söndag morgon

Igår åkte jag och mamma för att köpa min efterlängtade klänning. Sedan gick vi runt i lite fler butiker och jag inkasserade faktiskt en ny bikini och 2 par nya leggings också. Underbart!
När jag sedan kom hem klockan halv 6 var det tänkt att jag skulle ta mig vidare till Tessie, som befann sig på en grillfest i saltsjö, men eftersom jag insåg att det skulle ta ett tag dit beslöt jag mig för att äta middag hemma innan. Efter maten gick jag sedan in på sl för att kolla upp resvägen, men sl.se ville självklart inte fungera, på någon av våra 4 datorer. Så en bekymrad Mia smsar Tessie och säger att ingenting fungerar. Och nu är Tessie sur på mig. Förlåt gumman. Det var inte meningen i huvudtaget. Jag hade tänkt att komma, och jag ville det faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0