-

Ett sista deprimerade inlägg, sedan är det slut på det. Aldrig mer ska jag spilla tårar efter idag. Aldrig mer vara negativ gällande det här. Livet är underbart, och det är dags att jag börjar ta del av det.
Imorgon är det halloween-fest, som mickis bjudit med mig på. Guess what I'm going like? Muhahaha. Det ska faktiskt bli roligt, och jag gillar tanken på att det faktiskt inte är så många som jag känner. I vanliga fall brukar det störa mig, men efter allt som har hänt, har jag faktiskt börjat inse att nya ansikten är lättare att vara glad runt, än de gamla vanliga, som vet allt om en. (Menar ingenting negativt mot mina sötnos, ni är alltid bäst att vara med). Men det ska hursomhelst bli skönt att vara med folk - som jag inte kopplar till dig.

Jag och Jannike gjorde upp ett vad idag. Jag ska hålla det till punkt och pricka.. Detta är bra. Hur bra som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0