Återigen en resume.

Så var en hel helg förbi igen. Hur kan det alltid gå så himla fort?
Spenderade min Fredagkväll på Johans fest på söder, tills runt klockan 12-1 dvs. då jag helt plötsligt lyckades bli utelåst. Sådant lyckas man bara med om man är lika klantig som jag. Så jag tog mitt lokalsinne i hand och försökte leta mig fram till södrastation och lyckades till och med (applåd, tack)
Ringde Martin på vägen hem för att kolla om det var kvar folk på duvslaget, festen i sollentuna, men tydligen hade den spårat ut, och när jag väl kom fram dit stod en polispike utanför lokalen. Stannade till där i alla fall för att prata lite med folket innan jag rundade av min kväll och knallade hem mot min varma säng.

Vaknade sedan på Lördagmorgon av att sötaste Jannike plingade på dörren. Trött som en mullvad försökte jag piggna till, men sådant är jag inge vidare bra på, så det slutade med att vi båda två däckade framför ett par avsnitt av Gossip girl. Efter middagen, bestämde vi oss sedan för att träffa Oscar. Som även råkade vara med Jesper, Jannikes storebror. Som det kan gå, haha. Vi tillbringade i alla fall våran kväll med både poker, tangera, ölspelet och annat smått och gott. Vid den tidpunkten hade även Svensson kommit, för den delen. Man ska inte glömma någon. Kvällen var hur som helst väldigt trevlig. Men hur skulle man inte kunna ha trevligt med Jannike? :)

Imorgon börjar jag inte skolan fören klockan 2, känns otroligt onödigt att ens gå dit då. Men jaja, två timmar skola, vem klagar? Ska sova som en prinsessa inatt och inte alls oroa mig över att jag måste gå upp tidigt. Icke sa Nicke. Skönhetssömn på beställning, var det här.

Kommentarer
Postat av: Alex

Låter som en trevlig lördag :) imorrn får du ta och titta in i bokförrådet, är där på eftermiddagen ;)

2007-11-11 @ 16:59:57
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0