Burning love

En i helhet lyckad helg, börjar nu köra emot sin slutspurt.
Men det betyder inte att jag mår dåligt, inte alls. Den här helgen har berikat mig med så otroligt mycket. Och den kommande veckan faller mig helt i smaken om jag ska vara ärlig.

Ikväll är det myskväll med familjen som gäller. Vi ska äta plankstek, och hemmagjord glass (som jag gjort), framför våran nya öppna spis. Sedan blir det i sängs någorlunda tidigt. För imorgon är det först skola, och sedan Chris Daughtry som gäller. Behöver jag verkligen skriva att jag är hur glad som helst?

  
Det vart inte särskilt mycket bilder i helgen, nästan inga alls faktiskt. Men här är från i Fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0