:)

Bus eller godis människor är det inte varje dag man ser, men idag har ett helt gäng kommit hit och snott mitt godis.. men hm.. var inte halloween för någon dag sedan? Eller är det idag man brukar gå runt?
Äsch, som tur var hade mamma köpt hem godis åt dem små monstrerna. Gulliga vågar jag dock inte påstå att dem var. Dem såg ut som ett par småglin som råkat hitta sin mammas sminkskåp och roat sig med att måla hejt vilt i hela annsiktet. Vad dem skulle likna? Jadu, det får ni fråga dem om. Jag såg då ingen koppling, till någonting. Eller jo, till dig kanske. Dem var lika konstiga i alla fall. MUHAHHAHA!
Nej, nu ska jag inte vara elak. Du kommer alltid se konstigast ut!

Jag ringde min kära vän Sanna för ett tag sedan i alla fall, för att fråga om hon hade en häxhatt som jag möjligtvis kunde få låna tills imorgon - men icke. Hon hade dock något som passade mig i smaken i alla fall. En blodig sjuksköterskedräkt. Nu är bara frågan, vågar man bära en sådann sak, på en fest där man i stort sett inte känner någon? hmm.. hm..

Nej, nu smsade Annie och sa att hon var på bussen.. Dags att springa och leta reda på lite kläder. Haha!

Kommentarer
Postat av: milla

Haha alskling!!
Sj var jag french maid. ;)
Men man ska ju vandra ut den 31:a oktober ju!

I MISS YOU MY BEST FRIEND!

2007-11-02 @ 20:17:16
URL: http://www.millizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0