I will always remember every whispered word, every promises made

Det svåraste man kan göra i livet,
är att släppa något man tror var rätt.

Ska snart till skolan, har en ytterst kort dag idag, vilket jag tycker är otroligt skönt. Efter skolan blir det sedan en del plugg, därbland matteplugg. (ser inte fram emot). Sedan ska jag faktiskt se till att träna lite på egen hand. Jag ska börja skärpa mig nu. Jag har varit allt för lat på sistonde.

Och, kan inte du sluta ge mig falska förhoppningar? Antingen stannar du eller så går du.
Jag orkar inte sitta här som en dum idiot och hela tiden få dubbla bud. Nu eller aldrig. Allt eller inget.


Jag trodde du var rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0