Jag vill för alltid ha dig i mitt liv, vad det än är som!

Imorse vaknade jag redan strax efter sex. Helt otroligt, och det fast att min väckarklocka var inställd på kvart över sju. Ett under har bevittnats. Hur som helst ska jag snart till skolan. Efter det ska jag möta upp Jannike i stan för att köpa min älskade skjorta, och lite smått och gott som behövs. Sedan ska vi åka hem till mig och värma upp kvällen med lite hemlagat, lite gossip girls och lite skvaller om livet. Efter det är det hem till Mikaela som gäller. Vi ska sjunga singstar och ha myskväll om jag förstått det hela rätt.

Resten av helgen har lite luddiga planer. Lite fester där och lite fester här, men ingenting som verkligen lockar. Men på Söndag är det i alla fall adventsmiddag hos mormor, och hur klychigt det än låter, är det något av det mysigaste jag vet. Jag blir alltid på så bra humör av att se hur glada dem blir av så lite som sällskap under middagstimmen. Att morfar är dålig, har alltid besvarärat mig dock. Han ser alltid så bekymrad och tom ut. Som om han egentligen inte lever längre, men att kroppen vägrat lämna jorden. Men det spelar ingen roll i dem här tiderna. Jag är så otroligt glad att jag får ha honom i mitt liv en jul till. Jag kan inte tänka mig en jul utan honom. Så är det bara. Ingen riktigt jul, utan morfar!

Nej, nu ska jag inte belasta er med mer nonsens. Dags att börja göra sig iordning inför skolan.
Ha det så bra, allihopa!

P.S. Jag kommer gå på helspän till allt det här är över.
Jag tror på dig sötnos. Det kommer att gå bra, det måste!

Kommentarer
Postat av: Milla

Det later jatte mys alskling! Onskar jag kunde folja med! :O

2007-12-01 @ 03:06:11
URL: http://millizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0