Maskerad-prat

Vaknade i ganska god tid, eller rättare sagt väldigt god tid för att vara jag. Så nu har jag redan duschat, klätt på mig och letat reda på lite saker inför maskeraden ikväll. Jag har en så länge två tänkbara alternativ nerpackade. Nu är det viktigaste att rota fram massa konstigt smink, om jag nu har något? Äsch, detta borde kunna ordnas. Ska även fråga Sanna, när jag går över för att hämta sjuksköterska-klänningen, om hon råkar ha något mer roligt i garderoben, vilket jag inte tvekar en sekund på. Kanske blir det att låna något annat roligt också.

Nej, även fast det fortfarande är relativt tidigt måste jag nog börja sätta fart nu. Jag har en hel del att hinna med idag. Ska först och främst fixa mig, sedan som sagt till sanna, för att sedan åka till Theres en stund och prata strunt, sen ska jag till mormor, för att äta middag med mina kusiner, och sedan iväg till mikaela för att sminka mig och göra mig iordning för maskeraden. Ja, sen bär det av mot festen i alla fall. Natten blir nog spenderad hemma hos Mikaela sen. Har en svag känsla av att jag inte kommer orka åka hem, mitt i natten ensam.

"Was it a dream?
Is this the only evidence that proves?
A photograph of you and I"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0